.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیت المال صرف رقص و پایکوبی شد

عضو کمیسون امنیت ملی مجلس می گوید:دولت وقتی تابع قانون نیست، وقتی خود دولت بی قانونی می کند و هر کدام از قوانین را که بخواهد اجرا کند و هر کدام را که نخواهد اجرا نکند، تکلیف چیست؟ انتقاد ما به دولت همین است که یکی از بزرگترین اشکالات این دولت این است که قانون گریز هستند و قانون را زیر پا می گذارند. در پرونده تمام این مدیران، یک نقطه سیاه ثبت خواهد شد.

مراسم روز بزرگداشت فردوسی شاعر نامدار ایرانی همه‌ساله در بیست و پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه از سوی بسیاری از ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی کشور برگزار می‌شود.امسال هم قرار بود این مراسم با تدارک سازمان میراث فرهنگی و در استادیوم ۱۲ هزارنفری آزادی تهران برگزار شود و در حالی که بزرگداشت فردوسی در طول سالیان گذشته به برگزاری مراسمی مختصر در چند فرهنگسرا خلاصه می‌شد، دولتی‌ها امسال تصمیم گرفتند آن‌را در نسخه چندهزار نفری برگزار کنند.اما یکی از نکاتی که درباره برگزاری چنین مراسمی قابل توجه و تامل است اینکه چند هفته پیش نیز مراسم تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی با حضور محمود احمدی‌نژاد در استادیوم ۱۰۰ هزارنفری آزادی برگزار شد که با شکست دولتی ها در اجرای برنامه هایشان همراه بود.  در این بین بسیاری از صاحبنظران از جمله نمایندگان مردم در مجلس تاکید داشتند که برگزاری چنین مراسم پرهزینه‌ و  غیرضروری از سوی دولت در برهه کنونی شائبه تبلیغاتی و انتخاباتی‌بودن دارد.
 
به گزارش شمال نیوز عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یکی از این افراد است که با انتقاد از برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی،به فردا  گفت: این همایش بهانه ای بود برای اینکه یک جریان سیاسی را راه اندازی کنند و متاسفانه آقایان اموال و هزینه های بیت المال و ظرفیت های ملی کشور را در این مسیر مورد استفاده قرار دادند.  
 
منصور حقیقت پور، با بیان مطلب فوق خاطر نشان ساخت: حاصل صرف هزینه های بیت المال این شد که یک سری دختر و پسر جوان شروع کردند به رقصیدن. واقعا در این مراسم جایگاه فردوسی تضییع شد. برگزاری این همایش اقدام سخیفی بود که پایگاه اصلی انحراف که همان سازمان میراث فرهنگی است آن را راه اندازی کرده بود.  
 
وی در ادامه صرف هزینه های بیت المال برای برگزاری چنین همایش هایی را انتخاباتی دانست و افزود: به جای این کار می آمدند از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد درخواست می کردند که جنبه های مختلف حماسه فردوسی را در قالب تحقیق تدوین کنند تا پرونده های مختلفی از اندیشه و حرکت و وزن فردوسی جمع آوری کرده و برای آیندگان کنار گذاشته شود.  
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم شورای محترم نگهبان که ادعا می کند مجلس بر شوراها نظارت نداشته است، خودش بر این امر نظارت کرده و جلو این اقدامات خلاف را بگیرد.   
 
نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اظهار داشت:  بلوغ سیاسی آقایان اینگونه دیکته شده است. مطمئن باشید این اقدامات نتیجه عکس برای آنها در بر خواهد داشت. مردم می بینند و مطلع هستند. مردم ما اهل تشخیص هستند.  
 
حقیقت پور در بخش پایانی اظهارات خود گفت: دولت وقتی تابع قانون نیست، وقتی خود دولت بی قانونی می کند و هر کدام از قوانین را که بخواهد اجرا کند و هر کدام را که نخواهد اجرا نکند، تکلیف چیست؟ انتقاد ما به دولت همین است که یکی از بزرگترین اشکالات این دولت این است که قانون گریز هستند و قانون را زیر پا می گذارند. در پرونده تمام این مدیران، یک نقطه سیاه ثبت خواهد شد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.